loading...
کامل کامل
کامل کامل بازدید : 29 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود انیمیشن “شگفت انگیزان” با دوبله فارسی The Incredibles

با لینک مستقیم رایگان و کیفیت BDRip 720p

به درخواست “فرید” از کاربران سایت

دانلود انیمیشن شگفت انگیزان با دوبله فارسی

نام انیمیشن: شگفت انگیزان – The Incredibles | سال تولید: 2004

ژانر: اکشن، ماجراجویی | مدت زمان: 115 دقیقه

فرمت: MKV | حجم: 730 مگابایت

خلاصه داستان:
نقش اول کارتون “باب” با دریافت یک نامه محرمانه مامور می شود تا به جزیره ای دور افتاده سفر کند و به مبارزه با جنایتکاران مشغول شود. خانواده باب که استثنایی هستند کمک می کنند تا باب به مبارزاتش بپردازد و در طول این مبارزات حوادثی رخ می دهد که تماشای آن ها خالی از لطف نیست و

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام من ارسلان هستم من مدیر iidkade.tk هم هستم اما این سایت هم باز کردم اینجا همه چیز میذارم هر چی که فکرشو کنید هر وقت حوصلتون سر رفت بیایید اینجا یه چیز سرگرم کننده وجود خواهد داشت..!!! Id: iidkade@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 121
  • بازدید کلی : 9,382