loading...
کامل کامل
کامل کامل بازدید : 787 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود رایگان انیمیشن مولان 1 و 2 به زبان اصلی با زیرنویس فارسی

با کیفیت عالی 720p Bluray و با فرمت MKV و MP4

به درخواست “فریبا” از کاربران گرامی

دانلود کارتون مولان 1 و 2 به زبان اصلی

نام انیمیشن: مولان 1 و 2 | سال تولید: 1998 و 2004 | سازنده: کمپانی والت دیزنی

ژانر: ماجراجویی، خانوادگی | مدت زمان: 88 + 79 دقیقه

زبان: اصلی | زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان:
مولان دختری جوان شجاع از کشور چین می باشد که مجبور میشود برای نجات جان پدر ضعیف بیمار خود را به شکل پسرکی در آورده و به جای پدرش به منظور مبارزه با هون های مهاجم وارد ارتش شود و با شجاعت های خود تبدیل به یک استوره و قهرمان دلاور چین گردد و…

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام من ارسلان هستم من مدیر iidkade.tk هم هستم اما این سایت هم باز کردم اینجا همه چیز میذارم هر چی که فکرشو کنید هر وقت حوصلتون سر رفت بیایید اینجا یه چیز سرگرم کننده وجود خواهد داشت..!!! Id: iidkade@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 128
  • بازدید کلی : 9,389