loading...
کامل کامل

7

کامل کامل بازدید : 10 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

یه روز خسیسه تو مسابقات رالی شرکت میکنه وسط راه مسافر سوار می کنه!!!

6

کامل کامل بازدید : 9 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

يه پسر اصفهاني به پدرش ميگه امروز عوض سوار شدن دنبال اتوبوس دويدم و 25 تومان كاسب شدم . پدره ميزنه تو گوش پسره و ميگه : دنبال سواري ميدويدي بيشتر تو جيبت ميماند

5

کامل کامل بازدید : 9 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

بچه خسیسه نمره بيست مي گيره . باباهه مي زنه تو گوشش بهش ميگه : کره خر توکه با 10 هم قبول مي شدي . لازم بود اين همه خودکار مصرف کني ؟

4

کامل کامل بازدید : 8 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

خسیسه به پسرش می گه: هر وقت با نامزدت می ری سینما، توی سینما قرار بذار تا اون مجبور شه بلیت خودش رو حساب کنه پسرش می گه: پس کی بلیت منو حساب کنه؟

3

کامل کامل بازدید : 7 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

به غضنفر میگن چرا سي ديت انقدر خش داره ميگه:آخه زير قسمتهاي مهمش خط كشيدم !

2

کامل کامل بازدید : 8 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

غضنفر نميتوانند با 110 تماس بگيرند .چون كليد 11 رو روي تلفن پيدا نميكنند!

1

کامل کامل بازدید : 7 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

يه روز غضنفر ميره مغازه لوازم خونگي چشش ميافته به فلاسك ميپرسه آقا اون چيه؟ مغازه دار ميگه اون فلاسكه ميپرسه كارش چيه ميگه هر چيز سردي رو بزاري تو ش سرد نگه ميداره هر چيز گرم هم بذاري توش گرم نگه ميداره مرده خوشحال ميشه و يكي ميخره فردا كه ميره اداره باخودش ميبره رييسش وقتي فلاسكو ميبينه ميگه ببينم چي تو اون فلاسكت داري؟ ميگه اقاي رييس 2 تا الاسكا دارم با 3 تا فنجون قهوه!

کامل کامل بازدید : 8 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

Landscapes Wallpapers 06 دانلود مجموعه عکس مناظر Landscapes Wallpapers Set 06

موضوع تصاوير : مناظر
مجموعه : ششم
رزوليشن تصاوير : 1200×1920
تعداد تصاوير: 25 عدد
فرمت تصاوير : JPG

Landscapes Wallpapers Set 06 عکس فوق العاده زيبا از مناظر عنوان اين پست از وب سايت ميهن دانلود است.بعد از مدتي عکس دسکتاپ شما براي شما تکراري ميشود و نياز است که آن را با عکس زيباتري جايگزين کنيد.سليقه افراد با يکديگر متفاوت است بعضي ها براي عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبيعت بعضي ها ماشين ، موتور ، ورزشي ، و … را انتخاب ميکنند.به همين خاطر ما نيز قصد داريم عکس هاي مختلفي را با توجه به سليقه افراد قرار بديم.تصاويري که روي سايت قرار ميگيرند از کيفيت بالاي برخوردار هستند و شما ميتوانيد آن هاي را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببريد.شما ميتوانيد با مراجعه به ادامه مطلب بصورت کاملا رايگان اين مجموعه را دانلود و از آن در نهايت لذت را ببريد.

کامل کامل بازدید : 10 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

Abstract Wallpaper Set 03 دانلود مجموعه عکس انتزاعي Abstract Wallpapers Set 03

موضوع تصاوير : انتزاعي
مجموعه : سوم
رزوليشن تصاوير : 1200×1920
تعداد تصاوير: 25 عدد
فرمت تصاوير : JPG

Abstract Wallpapers Set 03 عکس فوق العاده زيبا از انتزاعي عنوان اين پست از وب سايت ميهن دانلود است.بعد از مدتي عکس دسکتاپ شما براي شما تکراري ميشود و نياز است که آن را با عکس زيباتري جايگزين کنيد.سليقه افراد با يکديگر متفاوت است بعضي ها براي عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبيعت بعضي ها ماشين ، موتور ، ورزشي ، و … را انتخاب ميکنند.به همين خاطر ما نيز قصد داريم عکس هاي مختلفي را با توجه به سليقه افراد قرار بديم.تصاويري که روي سايت قرار ميگيرند از کيفيت بالاي برخوردار هستند و شما ميتوانيد آن هاي را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببريد.شما ميتوانيد با مراجعه به ادامه مطلب بصورت کاملا رايگان اين مجموعه را دانلود و از آن در نهايت لذت را ببريد.

کامل کامل بازدید : 9 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

Stock Photo Wedding Rings And Flowers دانلود عکس حلقه عروسی و گل Stock Photos Wedding Rings And Flowers

Stock Photos Wedding Rings And Flowers عکس با کيفيت حلقه عروسی و گل عنوان اين پست از وب سايت ميهن دانلود است.تصاوير استوک ، تصاويري هستند که در ابعاد و کيفيت بالا ارائه ميشوند.يکي از اساسي ترين عناصر که ميتواند شما را در عرصه طراحي از ديگر طراحان متمايز کند ، تصاويري با کيفيت بالا هستند که در طرح ها از آن ها استفاده ميکنيد.پيدا کردن تصاوير باکيفيت بالا و مناسب هميشه يکي از دغدغه طرحان بوده و در پيدا کردن آنها با مشکلات زيادي روبه رو ميشوند.از اين پس شما کاربران شاهد تصاوير بسيار زيبا با تنوع موضوعي خاص وکيفيت فوق العاده خواهيد بود که اين ميتواند خبر خوبي براي اون دسته از عزيزاني که در زمينه طراحي مشغول به فعاليت هستند باشد. براي دانلود رايگان اين مجموعه به ادامه مطلب مراجه فرماييد …

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سلام من ارسلان هستم من مدیر iidkade.tk هم هستم اما این سایت هم باز کردم اینجا همه چیز میذارم هر چی که فکرشو کنید هر وقت حوصلتون سر رفت بیایید اینجا یه چیز سرگرم کننده وجود خواهد داشت..!!! Id: iidkade@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 130
  • بازدید کلی : 9,391