loading...
کامل کامل
کامل کامل بازدید : 7 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

Creative Wallpapers Set 06 دانلود مجموعه عکس خلاقانه Creative Wallpapers Set 06

موضوع تصاوير : خلاقانه
مجموعه : ششم
رزوليشن تصاوير : 1200×1920
تعداد تصاوير: 25 عدد
فرمت تصاوير : JPG

Creative Wallpapers Set 06 عکس فوق العاده زيبا از خلاقانه عنوان اين پست از وب سايت ميهن دانلود است.بعد از مدتي عکس دسکتاپ شما براي شما تکراري ميشود و نياز است که آن را با تصوير زيباتري جايگزين کنيد.سليقه افراد با يکديگر متفاوت است بعضي ها براي عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبيعت بعضي ها ماشين ، موتور ، ورزشي ، و … را انتخاب ميکنند.به همين خاطر ما نيز قصد داريم عکس هاي مختلفي را با توجه به سليقه افراد قرار بديم.تصاويري که روي سايت قرار ميگيرند از کيفيت بالاي برخوردار هستند و شما ميتوانيد آن هاي را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببريد.شما ميتوانيد با مراجعه به ادامه مطلب بصورت کاملا رايگان اين مجموعه را دانلود و از آن در نهايت لذت را ببريد.

کامل کامل بازدید : 9 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

Cityscapes Wallpaper Set 04 دانلود مجموعه عکس شهرها Cityscapes Wallpapers Set 04

موضوع تصاوير : شهرها
مجموعه : چهارم
رزوليشن تصاوير : 1200×1920
تعداد تصاوير: 25 عدد
فرمت تصاوير : JPG

Cityscapes Wallpapers Set 04 عکس فوق العاده زيبا از شهرها عنوان اين پست از وب سايت ميهن دانلود است.بعد از مدتي عکس دسکتاپ شما براي شما تکراري ميشود و نياز است که آن را با عکس زيباتري جايگزين کنيد.سليقه افراد با يکديگر متفاوت است بعضي ها براي عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبيعت بعضي ها ماشين ، موتور ، ورزشي ، و … را انتخاب ميکنند.به همين خاطر ما نيز قصد داريم عکس هاي مختلفي را با توجه به سليقه افراد قرار بديم.تصاويري که روي سايت قرار ميگيرند از کيفيت بالاي برخوردار هستند و شما ميتوانيد آن هاي را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببريد.شما ميتوانيد با مراجعه به ادامه مطلب بصورت کاملا رايگان اين مجموعه را دانلود و از آن در نهايت لذت را ببريد.

کامل کامل بازدید : 10 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1 1 دانلود بازی شکارچی ایرانی Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1

نام بازی: Unearthed Trail of Ibn Battuta Gold Edition Episode 1
پلتفورم : pc
ژانر: Action, Adventure
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج:ISO
ناشر: Semaphore
مد بازی :
حمایت توسط : Semaphore
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
Unearthed یک بازی ماجراجویی و اپیزودیک از بازی سوم شخص اکشن ماجراجویی است. این بازی به طور کامل به زبان عربی و صدای انگلیسی و حتی زبان فارسی مجهز شده است.در حقیقت زیر نویس بازی برای 21 زبان مختلف تهیه شده است.داستان بازی بر اساس کرکتر اصلی آن یعنی “جواد” نوشته شده است.داستان این بازی یک داستان پارسی است.جواد یک شکارچی مراکشی است که به دنبال تماس تلفنی ناشناخته ای از مراکش است !

 

بازی دارای ژانر اکشن است. بازی اکشن(به انگلیسی: Action Game) سبکی در بازی رایانه‌ای اطلاق می‌شود که روش اصلی پیشروی در بازی از طریق فعالیت‌های فیزیکی شخصیت بازی باشد و بیشتر بر پایه زد و خورد با سلاح‌های سرد و گرم یا مشت و لگد طراحی شده‌اند. دویدن و جست‌وخیز از یک سو به سوی دیگر، رفتن به مکان‌های ناشناخته و کشف اسرار پشت درهای بسته، زد و خوردهای مهیج و گهگاه نفس‌گیر، همه و همه از ویژگی‌های بارز این سبک بازی‌ها محسوب می‌شوند و خود زیر گروه‌هایی همچون بازی مبارزه‌ای، تیراندازی اول شخص، تیراندازی سوم شخص، بازی‌ اکشن دوبعدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی، بازی اکشن-ماجراجویی، بازی‌ اکشن کمدی، بازی‌ اکشن سه‌بعدی از دید سوم شخص و پلتفرمر تقسیم می‌شود. در این‌گونه بازی‌ها غالبا شخصی در بازی قرار دارد و با روش‌های مختلف با دشمنان مبارزه می‌کند و در انتهای مرحله با غولآخر که قویتر از دیگر دشمنان است روبه‌رو می‌شود و بعد از کشتن غول به مرحله بعدی می‌رود.از تم‌های اصلی این بازی‌ها وجود جان(یا سلامتی) است به نحوی که با اتمام آن شخص می‌میرد.

کامل کامل بازدید : 10 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

State of Decay Breakdown 1 دانلود بازی معجون زامبی ها State of Decay Breakdown

نام بازی: State of Decay Breakdown

پلتفورم : pc
ژانر: Action, RPG, Simulation
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English

فرمت ایمیج:ISO

ناشر: Microsoft Studios

حمایت توسط : Undead Labs
درجه بندی سنی : +18

قابلیت آنلاین:دارد

tate of Decay – Breakdown ، به عنوان یک بازی در سبک Survival-horror ، پاسخی هوشمندانه و لذتبخش را فراهم میآورد در مورد سوال طرفداران بازیهای سبک بقا و وحشت (نجات و ترس) نسبت به اینکه تجربه ی عنوانی با حالت روایت سوم شخص به جای سبک اول شخص در این نوع از بازیها چه طعمی خواهد داشت .  کمپانی مستقل آمریکایی Undead Labs با تلفیقی مهیج و سرگرم کننده از زامبی هایی که چشمانی شیطانی دارند و نبردهای هوشمندانه که حس و حال فیلمی خشونت بار از کوئینیتن تارانتینو را القا میکنند ، به یک عنوان شوتینگ بر اساس تم نجات دست یافته اند که نمونه ای خوب در بین بازی هایی ست که هنوز از سیستم گرافیکی قدیمی بهره می برند . موضوع جالب در مورد “ایالت تباه شده ” که من را برای بحث در مورد این بازی قانع کرد ، میزان واقعگرایی در مورد برداشتیست که ممکن است برای گیمر از قرار گرفتن در موقعیت کنترل شخصیتهای بازی بوجود بیاید . این سبک نو که اسمش را میگذارم ؛ اسپاگتی – زامبی ، از  تلفیق  گرافیک مختص به نسل قبلی ، با المانها و جزئیات خلاقانه در بازی های روز کمپانی های بزرگ است . جایی که میتوانید از پخش شدن خون یک زامبی بعد از متلاشی کردن مغزش با لگدهای متوالی لذت ببرید . !

تعداد صفحات : 5

درباره ما
سلام من ارسلان هستم من مدیر iidkade.tk هم هستم اما این سایت هم باز کردم اینجا همه چیز میذارم هر چی که فکرشو کنید هر وقت حوصلتون سر رفت بیایید اینجا یه چیز سرگرم کننده وجود خواهد داشت..!!! Id: iidkade@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 144
  • بازدید کلی : 9,405