loading...
کامل کامل
کامل کامل بازدید : 10 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)


Windows Defender نام نرم‌افزار امنیتی شرکت مایکروسافت است که در ویندوزهای 7 و 8 به طور پیش‌فرض نصب شده است. به‌روزرسانی‌های این نرم‌افزار به طور پیش‌فرض از طریق به‌روزرسانی خود ویندوز انجام می‌شود. در نتیجه در صورتی که قابلیت Update را در محیط ویندوز غیرفعال کرده باشید، Windows Defender نیز به‌روز نخواهد شد. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی به‌روزرسانی خودکار Windows Defender به صورت روزانه یا هفتگی و یا ماهانه بپردازیم. این به‌روزرسانی حتی در حالتی که Update ویندوز نیز غیرفعال باشد انجام می‌شود.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام من ارسلان هستم من مدیر iidkade.tk هم هستم اما این سایت هم باز کردم اینجا همه چیز میذارم هر چی که فکرشو کنید هر وقت حوصلتون سر رفت بیایید اینجا یه چیز سرگرم کننده وجود خواهد داشت..!!! Id: iidkade@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 155
  • بازدید کلی : 9,416